کیست درد ناحیه بالای شکم کلیه
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

 درد شکم بالا برای بیماران مبتلا به چیزی که کیست کلیوی،7کیست درد ناحیه بالای شکم کلیه

درد ناحیه بالای شکم کیست های کلیوی معمولا بزرگ renalesQuiste برخی از علائم و مشکلات شود، به ویژه هنگامی که گسترش کیست های کلیوی rompe.Con، بیماران ممکن است درد شکم superior.Por تجربه چرا بیماران مبتلا به این مشکل؟

کلیه های ما در پایین شکم قرار گرفته است، و کیست کلیوی می تواند در هر دو کلیه توسعه و سطح کیست کلیوی riñones.Si در قطب فوقانی کلیه رشد می کند، باعث درد ناحیه بالای شکم یک بار به اندازه کافی است بزرگ به ستم بافت کلیه و سایر ارگان ها در نزدیکی adyacentes.Conforme گذشت زمان، بافت های اطراف می تواند کیست کلیوی فشرده سازی و ایجاد ruptura.Luego، گسترش SAC مایع به ارگان های دیگر، باعث عفونت و درد شکم .

درد شکم بیمار ممکن است مبهم یا تیز، به طوری که آنها می خواهند برای پیدا کردن درمان موثر برای تسکین درد abdominal.En این وضعیت، برخی از پزشکان ممکن است برخی از داروهای ضد درد برای تسکین درد و کیست کلیه عفونت شکم از بیماران تجویز می کنند.

برای مقابله با عفونت کیست کلیوی، پیشنهاد می شود که آب آشامیدنی و یا قره قاط آب بیشتر، که هر دو پاک کننده بزرگ بدن است و می تواند دستگاه روشن urinario.En موارد شدید، آنها نیاز به مصرف آنتی بیوتیک برای مبارزه با عفونت.

همانطور که برای کیست بزرگ کلیوی، برخی از داروهای مورد نیاز برای تخلیه مایع از کیسه، جلوگیری از ترشح مایع از کیسه، و محافظت از بافت کلیه کار inherentes.En این جنبه، طب چینی بهتر از طب غربی است. اگر چه طب چینی معمولا کار نسبتا به آرامی، می تواند کیست کلیوی و سایر بیماری های مزمن با موفقیت درمان کنند.

برای استفاده از طب چینی برای کاهش کیست کلیه خود را، شما باید paciencia.Mientras به اندازه کافی کیست کلیوی کوچکتر و کوچکتر می شود داشته باشد، بیماران درد شکم فوقانی را می توان از ریشه اداره می شود.

هر نامشخص در درد شکم بالا برای بیماران مبتلا به چیزی که کیست کلیوی، شما می توانید به طور مستقیم سفارش آنلاین.

http://www.enfermedad-renal.com/quiste-renal/2008.html





:: برچسب‌ها: درمان کیست کلیه , کیست کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 1351
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 10 بهمن 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: